Motywacja,  Styl życia

Twoje idealne 24 godziny: Poranek.

Ten 24-godzinny przewodnik krok po kroku, jak budować mięśnie i mieć więcej energii

Każdy chce rozmawiać o seriach, powtórzeniach oraz o „idealnej formie treningu” (jeśli taka w ogóle istnieje). Z łatwością można znaleźć tysiące – może miliony – artykułów opowiadających o zaawansowanych zasadach treningu i teoretycznych zastosowaniach fizjologii ćwiczeń.

Ale wiesz co? Informacje są tak dobre, jak działanie, które po nich podejmiesz. A kiedy to weźmiesz pod uwagę, wiele dostępnych informacji o kondycji nie robi wiele, aby pomóc Ci zrobić coś, aby osiągnąć swoje cele.

Praktyczne informacje zawierają proste instrukcje krok po kroku, jak osiągnąć swoje cele – a potem musisz to zrobić.

Budowanie mięśni polega w istocie na budowaniu właściwych nawyków i konsekwentnym powtarzaniu tych czynności.

Więc to właśnie będziemy tutaj robić. Potraktuj to jako swoją ściągawkę „jak budować mięśnie, być szczupłym i mieć więcej energii”. Opisałem, jak musi wyglądać Twój dzień, jeśli chcesz zbudować wspaniałe ciało, mieć czysty umysł i żyć pełnią życia każdego dnia. To proste i niezwykle skuteczne.

Zrób to, po to żeby mieć te rzeczy:

Aby mieć więcej mięśni

Być szczuplejszym (lub pozostać szczupłym)

Aby mieć więcej energii

Przyjrzyjmy się, co musisz zrobić w ciągu najbliższych 24 godzin, aby tak się stało.

Co robić poprzedniej nocy?

Dzień, jaki będziesz mieć jutro, zaczyna się od tego, co robisz poprzedniej nocy. Możliwość wczesnego wstawania i przygotowania się na produktywny dzień wymaga odpowiedniego odpoczynku.

Według Division of Sleep Medicine na Harvardzie jedną z najbardziej korzystnych rzeczy, które możesz zrobić, aby zapewnić sobie jakość snu i budzić się wypoczętym, jest kładzenie się spać o tej samej porze każdej nocy.

Najpierw określ, o której godzinie musisz się obudzić. Następnie odlicz wstecz co najmniej siedem godzin – to Twoja pora snu. Jeśli więc wiesz, że musisz wstać o 6 rano, musisz zasnąć do 23:00. Oznacza to, że mycie zębów i wszelkie inne przygotowania muszą rozpocząć się wcześniej.

Każda minuta, którą marnujesz w ciągu 7 godzin przeznaczonych na sen, zmniejsza korzyści płynące z planu.

Czy to zawsze jest łatwe? Nie, ale zrobi to ogromną różnicę w tym, jak się jutro poczujesz, więc staraj się trzymać harmonogramu i spać 7 godzin dziennie.

Oto kilka innych rzeczy, które możesz zrobić, aby przygotować się na spokojny sen:

Wyłącz elektronikę przynajmniej godzinę przed snem

Spróbuj trochę lekkiego czytania przez 15-20 minut, zanim zaczniesz liczyć 7 godzin

Unikaj kofeiny po godzinie 17:00

Ogranicz alkohol w wieczory

Unikaj spożywania dużego posiłku w ciągu 1-2 godzin przed pójściem spać

Teraz, gdy jesteś gotowy na spokojną noc, przejdźmy do tego, co chcesz robić po przebudzeniu.

Co zrobić rano?

1. Wstań z łóżka, jakbyś był Clarkiem Kentem.

Myślisz, że Clark Kent trzykrotnie włączył drzemkę i wytoczył się z łóżka, bojąc się nadchodzącego dnia? Do diabła, nie. Sposób, w jaki zaczynasz dzień, może mieć ogromny wpływ na to, co wydarzy się w ciągu najbliższych 24 godzin. Nadszedł nowy dzień. Daj z siebie wszystko, co masz.

Na szczęście sprytne planowanie poprzedniej nocy znacznie to ułatwia. Na przykład, ja wybieram się z moim sprzętem na serwis laptopów i jakoś muszę to rozplanować.

2. Wypij dużą szklankę wody.

Właśnie się obudziłeś i jesteś odwodniony. Zanim sięgniesz po kawę (lub cokolwiek innego), wypij szklankę wody. Eksperci sugerują, że przeciętny mężczyzna dąży do wypicia około 3 litrów wody dziennie.

3. Ruch.

Jeśli to możliwe, wyjdź na zewnątrz na 5-10 minut i idź na lekki spacer. Łatwo, jeśli masz psiaka, którym musisz się zająć. Jeśli to nie jest wykonalne, nie martw się. Poświęć kilka minut na wykonanie szybkiego obwodu ruchowego.

Kiedy Twoja krew zaczyna płynąć w nocy, powiadamiasz swoje ciało, że czas się obudzić i zdominować dzień.

Co robić w pracy?

1. Wypij kolejną szklankę wody

Zainwestuj w ładną butelkę na wodę ze stali nierdzewnej i miej ją ze sobą przez cały dzień.

2. Weź szybką przekąskę

Pijący kawę? Podczas pracy pij filiżankę świeżo parzonej kawy. Kofeina doda Ci trochę energii i pozwoli Ci lepiej się skupić.

Inne opcje:

Jabłko

Mini marchewki

Suszona Wołowina

Mieszane orzechy

Możliwość komentowania Twoje idealne 24 godziny: Poranek. została wyłączona