Motywacja,  Styl życia

Twoje idealne 24 godziny: Popołudnie.

Wykonaj najważniejsze zadania w pierwszej kolejności

Nie musi to mieć nic wspólnego z budowaniem mięśni lub utrzymaniem szczupłej sylwetki, ale z punktu widzenia produktywności prawdopodobnie będziesz mieć najwięcej energii i zdolności do skupienia się rano. Wybierz 1 lub 2 rzeczy, które MUSISZ zrobić dzisiaj i najpierw się za nie zabierz.

Pora lunchowa:

1. Zjedz dobry posiłek budujący mięśnie.

Skoncentruj się na chudym białku (jajka na twardo, kurczak, tuńczyk itp.), Owocach, warzywach i niektórych węglowodanach, takich jak ryż, słodkie ziemniaki lub komosa ryżowa.

Pamiętaj: musisz korzystać z posiłków, nad którymi masz kontrolę, abyś mógł sobie pozwolić trochę później, gdy jesteś z przyjaciółmi lub rodziną.

Wskazówka na lunch:

Jeśli jesteś jak większość facetów, dzień może być naprawdę napięty w okolicach lunchu i czasami zapominasz o planowaniu z wyprzedzeniem. Miej w gotowości trochę owoców i białka w proszku na wypadek, gdybyś zapomniał o czymś i idź z tym, zamiast uderzać w automat lub wmawiać sobie, że zasługujesz na fast food. Oczywiście, wszystko zależy od waszej pracy, obsługa informatyczna firm, praca w restauracji itd. Wszystko się różni i nie każdy ma czas na lunch.

2. Pij 3 litry wody.

Twoje ciało składa się w 83% z wody. Twój mózg składa się w 73% z wody. A twoje mięśnie to 75%. Zaczynasz czuć, że woda jest ważna?

Jeśli jeszcze nie przekonałem Cię o znaczeniu wody, zastanów się nad tym: badanie opublikowane w „Journal of Strength and Conditioning Research” wykazało, że zaledwie 1,5% utraty wody spowodował spadek siły mięśni.

Jeśli nie chcesz, aby Twoje wysiłki na siłowni budujące mięśnie i siłę były hamowane, posłuchaj mojej rady i wypij dużą szklankę wody jak najszybciej.

3. Zadzwoń, wyślij SMS-a, wyślij e-mail lub napisz do znajomego lub członka rodziny.

To nie wzmocni twojego ciała, ale pomoże ci wieść bardziej niezwykłe życie. Znajdź kogoś ważnego dla siebie i daj mu znać, że Ci na nim zależy.

Co robić po południu

1. Jedz budującą mięśnie, przekąskę

Połączenie następujących elementów:

Jabłko

Mini marchewki

Suszona wołowina

Mieszane orzechy

Białko w proszku

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *